The meaning of understanding the truth - සත්‍ය අවබෝධය නොහොත් යතාර්ථය තේරුම් ගැණිම යනු කුමක්ද


After years of understanding the functioning of the mind, and studying the scientific facts related to it, one thing became clear.

True understanding is the realization of reality. Can't we see reality? In fact, when we start school, we lose our sense of truth and our perception is corroborated by the ideas that we have written and said.

For example, a young child who had gone to Polonnaruwa after reading the lessons in the history book had established the notion that a cow with no moonlight was a Hindu influence. But in the Polonnaruwa period the cultivation of the country was flourishing and the importance of the cow to the cultivation is not understood due to the power of a cornice of religion.

In fact, with the present industrial revolution, this system of education does not promote intelligence. It causes a lack of intelligence. In order to get the right education, the education system should improve the skills of the children and teach them the relevant principles. By explaining how the principles formulate an opinion, the children can put together what they understand and reduce the angularity that can occur in the process.

One last thing. Feelings have a profound effect on the human's cognitive processes and actions. This is the problem with negative thoughts such as hate, anger, jealousy. Often the energy in these negative emotions is immense. The adrenaline that emanates from the body along with the negative thoughts is the reason why I am so reluctant to remember that feeling.

If you go with that negative thought to the next moment, you will see the negative moment in a negative way. Then whenever he goes through a negative thought, he wanders off.

To put it simply, we are in Cambodia, in Southeast Asia, in the first century. Then one of the obvious things is that we sometimes look at the past from a psychological level. There are other nationalities other than the 1st century British colonialism. Then we realize that we have already understood the history and we have become dead.

Because the mark of Olcott's business is well understood. Although the New Year has been widely acknowledged by the media as a two-part series. Perhaps it is not so divisive.

In the non-colonial Thailand, feces are called sperm that come from the urinary tract, not from the anus. We who worked the Sinhala language above, understood the Dhamma in the Sinhala language, and understood that it was invented by politicians who had a narrow view.

That's all for today. If you have the time, this simple tool will help you understand how effective the relay process is





වසර ගණනක් මනසහි ක්‍රියාකාරිත්වය අවබෝධ කර ගැණිමට පසු ඒහා සම්බන්ධ විද්‍යාත්මක තොරතුරුද හැදෑරීමෙන් පසු එක් කරුණක් අවබෝධවිය.

එනම් සත්‍ය අවබෝධය යනු යතාර්ථය අවබෝධය කරගැණිමයි. අුැස් කන් සියල්ල පේනා අපට යතාර්ථය අවබෝධ කර ගත නොහැකිද? ඔවු සැබැවින් කිවතොත් පාසැල් යැමට පටන්ගත් කල සිට අපට සත්‍ය අවබෝධය නැතිව ගොස් අන්අය ලියා සහ කියා ඇති මති මතාන්තර මගින් අපගේ අවබෝධය කෝණිකරනය කරනු ලැබේ.

උදාහරණයක් වශයෙන් ඉතිහාස පොතේ ඇති පාඩමි කියවා පොලොන්නරුවට ගිය කුඩා දරුවාට සදකඩ පහණේ නැති ගවයා හින්දු ආභාසය යැයි මතය පිහිටුවේ පොතේ ලියා ඇති කරුණයි. නමුත් පොලොන්නරු යුගයේ රටේ වගාව දියුණුවු බවත් වගාවට ගවයා ගේ වැදගත් කමත් තේරුම් නොයන්නේ ආගමක් මගින් ස්ථාපණය කරන කෝනී කරණයක ඇති ප්‍රබලත්වය නිසාය.

ඇත්ත වශයෙන් කිවතොත් වත්මන් කාර්මික විප්ලවය සමග ඇතිවු මේ අධ්‍යාපණ ක්‍රමය මගින් බුද්ධි වර්ධණයක් සිදුවන්නේ නෑ. එමගින් සිදුවන්නේ බුද්ධි හීන කිරීමකි. නිවැරදි අධ්‍යාපණයක් ලබාගැනීම සදහා අධ්‍යාපණ ක්‍රමය මගින් දරුවන්ගේ කුසලතා වැඩිදියණූවී නිර්මාණ කරණය අදාලවන්නා උ මූලදර්ම අවබෝධ කලදිය යුතුය. මූල දර්ම විසින් මතයක් ගොඩනගන අයුරු පැහැදිලි කරදී දරුවන්ට තමා අවබෝධ කලගත් කරුණූ එකතු කොට මත ඉදරිපත් කිරීම තුලින් ධාරණ ක්‍රියාවලියේ ඇතිවිය හැකී කෝණිකරනය අවම කල හැකිය.

දැන් අවසාන කරුණ. මනුශ්‍යාගේ ධාරණ ක්‍රියාවලියට සහ එම ක්‍රියාවලියේ ක්‍රියා කාරීත්වයට හැගීම් බොහෝසේ බලපැම් ඇති කරයි. සෘනාත්මක සිතුවිලි වැනි වෛරය ක්‍රෝධය ඊර්ශ්‍යාව වැනි හැගීම් වල ඇති ගැටඵුව මෙයයි. බොහොවිට මේ සෘනාත්මක හැගීම් වල ඇති ජවය අතිශ්‍යවේ. මන්ද සෘනාත්මක සිතුවිලි සමග ශරීරයේ නිකුත්වන්නාවු ඇඩ්රිනලීන් නිසා එම හැගීම් අවස්තා මතකයේ මට ඔට්ටම් වී ඇති හේතුව ඉමහත්ය.

එවිට එම සෘනාත්මක සිතුවිල්ල සමග ඉලග මොහොතට ගමන් කලහොත් ඉලග මොහොතද දකින්නේ සෘනාත්මක ආකාරයක් මගින්. එවිට සෘනාත්මක සිතුවිල්ලකින් ගමන් ගන්නා හැම මොහොතකම තමා යතාර්තයින් මිදී ගමන් කරයි.

සරලව පැහැදිලි කලහොත් අප අග්නිදික ආසියාවේ කාම්බෝජියාවේද සෝමා දේවියක් පලමුවන සතවර්ශයේ සදහන් වේ. එවිට පැහැදිලිවු එක් කරුණක් වන්නේ අප ඇතැම්විට අතීතය දෙස බලන්නේ වර්ථමානයේ මානසික මට්ටමකින්ය. 1වන සියවසේ බ්‍රිතාණ්‍ය යටත්විජිත නිසා ඇතිවූ දේශ ශිමා නොව අන් දේශශිමා ඇත්තේය. එවිට අප මෙතෙත් ඉතිහාස අවබෝධකර ගත් බව තුලින් යතාර්ත අවබෝධයෙන් අපි මිණි මරුවෝ වී හමාරය.

මන්ද ඔල්කට් තුමාගේ ව්‍යාපාරයේ සලකුන හොදින් බැලූවිට එය අවබෝධවනු ඇත. අලුත් අවුරුද්ද දෙපිරිසක් ලෙස මාධ්‍ය ඔස්සේ වතමන් පිලිගැනීමක් තිබුනද. ඇතැම් විට එය එසේ භේදයක් නොතිබ්බා විය හැකිය.

යටත් විජිතයක් නොවූ තායිලන්තයේ අසූචි නමින් හදුන්වන්නේ ගුධ මාර්ගය තුලින් එන දෙයක් නොව මුත්‍රාමාර්ගය තුලින් එන සුක්‍රාණුය. සිංහල බාසාව ඉහලින් තබා ක්‍රියාකල අපි සිංහල භාසාවෙන් ධර්මය අවබෝධකරගත් අපි අවබෝධ කරගත්තේ පටු මතයකින් ක්‍රියාකල දේශපාලකයන් විසිනි නිර්මාණය කල දෙයක් විය හැකිද?

අදට එපමණයි. කාලය ඇත්නම් ධාරණ ක්‍රියාවලිය කොතරම් ප්‍රබල ලෙස ක්‍රිියකරන්නේදැයි මේ සරල මෙවලම තුලින් අවබෝධ කරගත හැකිය

No comments:

Post a Comment

මේ ලිපිය පිලිබද ඔබගේ අදහස් ලියන්න, සංවාදයකට එන්න